دختری از آن سوی آسمان

دختری از آن سوی آسمان

اگر تنهاترین تنهایان شوم..... باز هم خدا هست...... اوجبران همه ی نداشتن هاست...
دختری از آن سوی آسمان

دختری از آن سوی آسمان

اگر تنهاترین تنهایان شوم..... باز هم خدا هست...... اوجبران همه ی نداشتن هاست...

دوست مجازی






اسمش را میگذاریم دوست مجازی

 

اما انسو ی دوست حقیقی نشسته

 

خصصویاتش را که نمیتواند پنهان کند

 

وقتی دلتنگی ها واشفتگی هایش را مینویسد

 

وقت میگذارد برایم وقت میگذارم برایش..

 

وقتی درصحبت هایم ب عنوان دوست یاد میشود

 

مطمئن میشوم که حقیقیست..

 

هرچند که کنار هم نباشیم..

 

هرچند صدای هم ر ا نشنیده باشیم..

 

من برایش شادی وسلامتی ارزو دارم..

 

هر کجا که باشد!!!!!!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 00:50

گفتند: بهت خیانت میکند!
گفتم:میدانم…
گفتند: این یعنى دوستت ندارد!
گفتم:میدانم…
گفتند: روزی میرود وتنها میمانی !
گفتم:میدانم…
گفتند: پس چرا ترکش نمیکنی!
گفتم:این تنها چیزی ست که نمیدانم….

روزهای بارانی
حکایت دیگریست
آنکه عاشق است .. عاشقتر میشود
آنکه تنهاست .. تنهاتر .....

سیمین سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 09:33

سالهــــــــــا دویده ام
با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا
دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است
دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد . . . .

قطره ی بارون سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 12:25 http://azimyrad.blogfa.com/

سلام دوستم
دوستت دارم
مواظب خودت باش

ممنون عزیزم من هم شما رو دوست دارم

شیوا سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 13:18

سلام...
عالیه عسیسم...
بهت تبریک میگم....

ممنون شیوا جونم که به وبلاگم سر زدی
خیلی خیلی خوش حالم کردی
موفق باشی عزیزم واسم خیلی دعا کن

سعید سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 22:48 http://http://www.saeedzarepour.blogfa.com/

در بدترین روزها امیدوار باش زیرا


که زیباترین باران ها از سیاه ترین


ابرهامیبارند[گل][گل][گل]


آپممم[گل]..

ممنون که سر زدید خیلی خوش حال شدم
حتما سر میزنم

سیمین پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 15:58

سلام. خوبید؟ 10 مرداد تولد بهترین دوستمه.....
ازتون میخوام به این وبلاگی که برای تولدش درست کردم سر بزنید و تو تبریک تولدش بهم کمک کنید.....
منتظر حضورتون هستم...ممنونم....
اینم ادرس وبلاگشه.....
www.baran207.blogfa.com

چشم عزیزم حتما سر میزنم

سیمین جمعه 28 تیر 1392 ساعت 17:50

باران مرسی از حضورت .خوشحالم کردی.ممنون

خواهش میکنم عزیزم وظیفه بود

سیمین جمعه 28 تیر 1392 ساعت 17:51

اجازه خدا ؟میشه ورقمو بدم ؟ میدونم امتحان تموم نشده ! ولی خسته شدم.....

سیمین سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 15:30

خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را میدهم
یکی از ان گریه های شیرین کودکیم را پس بده....

سیمین پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 20:10

گریه شاید زبان ضعف باشد
شاید کودکانه، شاید بی غرور
اما هروقت گونه هایم خیس میشود، می فهمم
نه ضعیفم،نه کودکم ،بلکه پر از احساسم….

سیمین دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 01:56

آدمــها کنــارت هستند.

تا کـــی؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند..!

از پیشــت میروند یک روز...‍

کدام روز؟

وقتی کســی جایت آمد

دوستــت دارند

تا چه موقع؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند

میگویــند عاشــقت هســتند برای همیشه

نه...

فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود

و این است بازی باهــم بودن.

سیمین سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 16:52

سلام کجایی؟نیستی؟

سلام گلم هستم ولی دو هفته ای هست که به وبلاگم سر نزدم ---------بیا اون یکی وبلاگم نظر بزار
حتما بهت سر میزنم

saeed پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 07:13 http://saeedzarepour.blogfa.com/

سلام مجدد
با افتخار لینک شدید
ممنون میشم تو همه نظرسنجی ها شرکت کنید
سمت راست وبلاگ از قسمت موضوعات بر روی نظرسنجی کلیک کنید تا تمام نظرسنجی ها برای شما باز شود با تشکر
با تشکر

چشم با کمال میل حتما سر میزنم

سیمین جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 00:47

سلام دوست خوبم....اناهیتا بخاطر تبریک تولدی که براش گزاشتین، تو وب من براتون یه متن و پیام تشکر گزاشته .منتظرتون هستم که بیاین وبم و پیامشو بخونید....مرسی ...

چشم حتما میام دوست گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.